fredag 11. mars 2011

Gratulasjon til Edvin Østergaard for Spellemann!

I 2006 tok jeg et forskerkurs ved UMB om kvalitativ metode med tittelen "Å være forskende deltaker". Det var et strålende kurs, mest på grunn av to utmerkede kursholdere, Edvin Østergaard og Erling Krogh. Selv om det faglige innholdet var viktigst, var det heller ingen ulempe at kurset ble holdt i særegne omgivelser på Fokhol Gård på Stange, og at kursholderne også kunne underholde med Vømmølsang...

(Essayet jeg skrev i kurset er senere blitt til en publikasjon som gir tellekantpoeng, for de som er opptatt av slikt.)

Nå har Edvin Østergaard fått Spellemannpris for sin samtidsmusikk. Og det er såpass sjelden at mine tidligere lærere får Spellemannpriser, at jeg synes jeg må koste på meg et innlegg i bloggen...

Gratulerer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar