tirsdag 1. september 2009

Statusrapport for eleviki

Arbeidet med eleviki - lærerutdanningswikien, går videre. Når jeg av og til skriver statusrapporter her, er det blant annet fordi det er et like greit sted som å gjøre det i en skjult logg.

Så langt består wikien av 593 artikler (inkludert de automatisk genererte). Av disse er det to som ikke er skrevet av meg.

Jeg har ikke startet noen storstilt "reklame" for wikien enda. Ovenfor årets studenter er det kun lagt ut en lenke i Fronter, og det er nevnt såvidt i undervisningen til en av klassene. Wikien har hatt 471 besøk siste måned, med 2,61 sidevisninger pr besøk. Sist uke: 253 besøk. 75% av besøkene kommer fra Google.

De mest leste artiklene den siste måneden er Tesselering, Addisjon og Gradskive.

(Statistikken kommer fra Google Analytics.)

Jeg jobber jevnt og trutt med å legge inn mer i wikien, og blant annet prøver jeg å legge inn innhold som passer med det jeg holder på med i undervisningen. Så får jeg håpe både besøket og bidragene utenfra øker på framover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar