fredag 15. mai 2015

Nå er det styrevalg!

Neste uke velges styrerepresentantene for tilsatte til HiOA-styret for de neste fire årene. Som nevnt her i bloggen tidligere er jeg en av kandidatene. Jeg har veldig lyst på å gjøre en jobb i styret, og er spent på utfallet!

Her har jeg samlet noen skriv som viser hva jeg står for. Først og fremst lenker jeg til mitt innlegg på Khrono da jeg lanserte meg som kanddiat: Jeg vil til styret!

Men her er en del andre innlegg på Khrono de siste to årene:
Om FoU: Hva er U'en i FoU?
Om PISA-resultater: Skuffende PISA, men hva mer?
Hvordan vi jobber med Studiebarometeret: Hvordan håndterer vi Studiebarometeret?
Om NOKUT-arrangerte eksamener: Bør NOKUT arrangere eksamener?
Om undervisning om seksualitet: Mer og bedre seksualitet, takk!
Om tellekantsystemet: Tellekanter og perverse effekter
Om internasjonalisering og situasjonen i Uganda: Er lærerstudenter trygge nok i Uganda?
Om omorganisering: På tide med en ny omorganisering?
Om femårig lærerutdanning: HiOA er klare for femårig lærerutdanning
Om hetsing av HiOA: Sjenanse og verdighet

Still gjerne spørsmål her eller under innleggene i Khrono hvis du ønsker mer innsikt i hva jeg mener om dette og hint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar