mandag 18. mai 2009

Ny blogg!

Dette er en ny blogg!

Velkommen til min nye blogg. Denne bloggen tar over for bloggene Førstelektor? og Homofili for profesjonsutdanningene og dels min private blogg Bjørn på norsk. Kort sagt: istedenfor å fordele de jobbrelaterte innleggene på ulike blogger, vil de nå samles her.

Heretter vil jeg derfor "bare" ha fire blogger: to jobbrelaterte (Lærerutdanneren Bjørn og Teacher educator Bjørn) og to private (Bjørn på norsk og (Bjørn’s blog).

Noe lavere enn fire klarer jeg ikke å komme. Ting relatert spesielt til norske forhold vil havne i de norske bloggene, mens ting som er relevant for flere havner i de engelske. Og jeg må skille mellom jobbrelaterte og private blogger, slik at folk kan lese mine innlegg om matematikkdidaktikk uten samtidig å måtte følge med på hva jeg mener om Venstres framganger, for eksempel. Og vice versa...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar